بیمه عمر نداشتن امکان پذیر نیست!!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 5 تير 1396
بازدید : 470
نویسنده : محسن قاسمی

بیمه عمر نداشتن  امکان پذیر نیست!!

امروزه دیگر داشتن بیمه عمر نه یک خدمات لوکس، بلکه یه نیاز حتمی است. از یک سو  بر اساس حکم ذاتی و درونی ، همه ما به دنبال آرامش و امنیت هستیم و از سوی دیگر در دنیای پر سرعت مالی امروز و تغییرات آن به نحوی رخ میدهد که پیش بینی و  درک آینده به سختی امکان پذیر است و  همواره داشتن نقاط ثابت و قابل اتکاء مالی بسیار مهم است. با وجود چنین نقاطی دیگر دچار استرس و تنش نخواهید شد.

همین امروز بیمه عمر را خریداری کنید. این کار از طریق وب سایت www.gopasargad.ir    بسیار راحت است.

در این وبلاگ  برای درک این نکته که چرا به بیمه عمر نیاز دارید مطالبی را به صورت کوتاه در اختیار شما قرار می دهیم تا اگر اندکی ابهام در خصوص تهیه آن برای خود و خانواده خود دارید این ابهام ها بر طرف شده و همین امروز اقدام نمایید چرا که دیگر نمی شود که بیمه عمر نداشت!

همچنین برای مطالعه شرایط و مزایای کامل بیمه عمر و یا سایر انواع بیمه می توانید به وب سایت  www.gopasargad.ir     مراجعه کنید.

در این وب سایت به راحتی تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد بیمه عمر را دریافت کنید. مزایا و شرایط بیمه عمر و تامین آتیه را مطالعه نمایید. سپس پرسشنامه بیمه عمر مربوطه را تکمیل کنید و اگر سوالی دارید از بخش سوالات معمول جواب خود را دریافت کنید. فراموش نکنید که می توانید جدول محاسبه بیمه عمر مربوط به خود را درخواست نمایید تا پیش از بیمه شدن آن را کاملا مطالعه فرمایید.

بعد طی این مراحل با پرداخت حق بیمه عمر شما می توانید بیمه عمر داشته باشید.

 

www.gopasargad.com

www.gopasargad.ir

 

برچسب ها : جدول بیمه عمر ، جدول محاسبات بیمه عمر ، پرداخت بیمه عمر ، بیمه پاسارگاد , بیمه عمر , بیمه عمر پاسارگاد , بیمه عمر مکمل بازنشستگی , بیمه مستمری





:: برچسب‌ها: جدول بیمه عمر ، جدول محاسبات بیمه عمر ، پرداخت بیمه عمر ، بیمه پاسارگاد , بیمه عمر , بیمه عمر پاسارگاد , بیمه عمر مکمل بازنشستگی , بیمه مستمری ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیمه عمر پاسارگاد و آدرس golifeinsurance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 156
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 671
بازدید ماه : 908
بازدید کل : 43771
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com